Customer profile user interface

Quickscan

Een werkplekonderzoek voor 1 of enkele personen in een bepaalde werkplek of ruimte. De tijdsinvestering is ongeveer een dagdeel. U ontvangt een beknopte rapportage.

Wat doet een geluidspecialist op een spoed eisende hulp, in kantoortuin of spreekkamer? Je kunt er hier meer over te weten komen.

Gerelateerde projecten

Hinderlijk geluid in het ziekenhuis

De spreekkamers in dit ziekenhuis bevatten dunne scheidingwanden en bestaan deels uit glas. De deuren sluiten niet volledig aan. Medewerkers hebben veel last van de telefoons die continue rinkelen en gesprekken van collega’s. De diverse geluiden uit de wachtkamer werden als storend ervaren.

Project auditieve beperking en werk

In 2021 was Judith Veen projectleider van Auditieve beperking en werk voor de belangenvereniging Hoormij·NVVS. Het doel was om informatievoorziening en implementatie van de richtlijn ‘slechthorendheid en tinnitus’ te realiseren in tien organisaties en verschillende branches. Dit werd bijgesteld als gevolg van Corona, naar 3 organisaties en in de gezondheidszorg.

De case studies laten zien dat er veel meer leeft op de werkvloer.

Relevante Artikelen

Concentreren en presteren

Als ik je zou vragen “hoe vaak kun jij ongestoord werken?” Wat is dan jouw reactie? Het is geen probleem. Of dit kan alleen kan onder bepaalde voorwaarden bijvoorbeeld thuis. Beloning Ongestoord werken is vrij vertaald ‘niet door iets (onaangenaams) onderbroken worden tijdens je werk’. Het is dan mogelijk om een diepe concentratie of flow […]

Gezonde geluidsomgeving werkt!

En om dat te illustreren maakte stichting Klankbord.nu een filmpje. Merel de hoofdpersoon, heeft al een tijdje klachten zoals vermoeidheid en moeite om zich te concentreren. Ze is werkzaam als geluidspecialist en is vaak onderweg naar verschillende bedrijven. Je zou denken dat ze als geen ander weet wat de impact van geluid is op – […]

‘Neeeeee, draag jij een hoortoestel? Nou, daar zie je niets van hoor!’

Als ik vertel dat ik hoortoestellen draag, wordt er nogal eens gereageerd met ongeloof. Waar komt dit ongeloof vandaan, en waarom excuseren mensen zich als ik ze vertel dat ik slechthorend ben? Slechthorend? Minder goed horend! Zou het komen omdat er nauwelijks over slechthorendheid wordt gesproken op het werk, de sportvereniging of tijdens het uitgaan? […]

Tevreden klanten die je voor gingen

Klaar om dit onzichtbare probleem aan te pakken?

Plan direct onze kennismaking in.