Customer profile user interface

Geluidsscan

Met een geluidscamera worden oorzaken opgespoord van geluidshinder. Denk daarbij aan resonantie of geluidslekkage die de spraakverstaanbaarheid negatief beïnvloedt. U ontvangt een rapportage en advies om een gezonde geluidsomgeving te realiseren.

Wat doet een geluidspecialist op een spoed eisende hulp, in kantoortuin of spreekkamer? Je kunt er hier meer over te weten komen.

Gerelateerde projecten

Project auditieve beperking en werk

In 2021 was Judith Veen projectleider van Auditieve beperking en werk voor de belangenvereniging Hoormij·NVVS. Het doel was om informatievoorziening en implementatie van de richtlijn ‘slechthorendheid en tinnitus’ te realiseren in tien organisaties en verschillende branches. Dit werd bijgesteld als gevolg van Corona, naar 3 organisaties en in de gezondheidszorg.

De case studies laten zien dat er veel meer leeft op de werkvloer.

Relevante Artikelen

Concentreren en presteren

Als ik je zou vragen “hoe vaak kun jij ongestoord werken?” Wat is dan jouw reactie? Het is geen probleem. Of dit kan alleen kan onder bepaalde voorwaarden bijvoorbeeld thuis. Beloning Ongestoord werken is vrij vertaald ‘niet door iets (onaangenaams) onderbroken worden tijdens je werk’. Het is dan mogelijk om een diepe concentratie of flow […]

Het effect van geluid op een prettige werkdag

Hoe een werkplek is ingericht, heeft veel invloed op de akoestiek. Ik werd uitgenodigd door de manager van co-workingplek Bloemenheuvel om daar het geluid te ervaren. “Ik vind mijn werk zó leuk! Het past me als een op maat gemaakte jas.” Dit is ongeveer de eerste zin van een levendig gesprek met de manager van […]

De impact van minder horen en hinderlijk geluid

Het onderzoeken van hinderlijk geluid op de werkvloer is van belang voor zowel de goed horende als de minder goed horende medewerker. Afgelopen jaar was ik, dankzij een subsidieproject van ZonMW, betrokken bij het creëren van draagvlak bij werkgevers voor een gesprek over slechthorendheid en tinnitus op de werkvloer en advies over mogelijke veranderingen. Door […]

Tevreden klanten die je voor gingen

Klaar om dit onzichtbare probleem aan te pakken?

Plan direct onze kennismaking in.