Customer profile user interface

Interview

Uw medewerker dreigt te verzuimen of u kunt zich niet meer goed concentreren. Een intake is nodig om vast te stellen wat de kern van de hulpvraag is en welke oplossingsmogelijkheden er zijn om uitval te voorkomen en/of effectief te werken. Het intakegesprek duurt gemiddeld 1 tot 1,5 uur en is gericht op kennismaking, verkennen van probleemsituatie en hulpvraag.

Wat doet een geluidspecialist op een spoed eisende hulp, in kantoortuin of spreekkamer? Je kunt er hier meer over te weten komen.

Gerelateerde projecten

Hinderlijk geluid in het ziekenhuis

De spreekkamers in dit ziekenhuis bevatten dunne scheidingwanden en bestaan deels uit glas. De deuren sluiten niet volledig aan. Medewerkers hebben veel last van de telefoons die continue rinkelen en gesprekken van collega’s. De diverse geluiden uit de wachtkamer werden als storend ervaren.

De case studies laten zien dat er veel meer leeft op de werkvloer.

Relevante Artikelen

Hinderlijk geluid op de werkvloer

Hinderlijk geluid? Niet kunnen concentreren? Vermoeid? Deze film laat zien en horen hoe Merel in het dagelijks leven wordt geconfronteerd met geluid. Klankbord is een gezamenlijk initiatief van organisaties met aandacht voor wat er speelt rond geluid en geluidsproblematiek. Deze film kwam tot stand dankzij de inspanningen van Merford, TU Eindhoven, Het Geluidburo, Sorama, NSG, […]

Het effect van geluid op een prettige werkdag

Hoe een werkplek is ingericht, heeft veel invloed op de akoestiek. Ik werd uitgenodigd door de manager van co-workingplek Bloemenheuvel om daar het geluid te ervaren. “Ik vind mijn werk zó leuk! Het past me als een op maat gemaakte jas.” Dit is ongeveer de eerste zin van een levendig gesprek met de manager van […]

De goede richting van geluid

Het aanpakken van een geluidsprobleem in een gebouw of ruimte kan best in de papieren lopen. Goede akoestische materialen zijn best prijzig, technici zijn schaars en soms zijn er bouwkundig ingrijpende maatregelen nodig. Al met al een hele onderneming, zeker omdat zo’n probleem vaak meerdere oorzaken heeft. SEH Nieuwegein Een praktijkvoorbeeld: in het St. Antonius […]

Tevreden klanten die je voor gingen

Klaar om dit onzichtbare probleem aan te pakken?

Plan direct onze kennismaking in.